CENÍK

SLUŽBA - JEDNOTKA - CENA

Daňová evidence - 1 řádek daňové evidence ...............................25-30,-Kč

Evidence přijatých a vydaných faktur - 1 položka .......................30-35,-Kč

Účetnictví - jeden řádek deníku .....................................................25-45,-Kč

Vystavení Vydané faktury - 1 faktura ................................................100.-Kč

Konečná cena je individuální a je závislá na počtu dokladů v cizí měně, způsobu a termínu doložení dokladů a náročnosti zpracování dokladů.

Vypracování podkladů pro daňové přiznání u fyzických osob včetně uzávěrky                                                                                        


1.000-3.000 Kč

Vypracování podkladů pro daňové přiznání u právnických osob včetně uzávěrky


2.500-8.000 Kč

Zprostředkování odkladu podání přiznání k DPFO či DPPO na

 30. 6.


1.600 Kč

Zpracování DPH- měsíční přiznání


4.800 Kč za rok

Zpracování DPH - čtvrtletní přiznání


1.600 Kč/rok

Podání související s DPH

Kontrolní hlášení, souhrnné hlášení

200 Kč/kus


Dodatečná, opravná podání jakéhokoliv druhu, vzniklá na základě pozdějšího dodání dokladů, či zjištění nových skutečností, které mají vliv na již podané přiznání či hlášení

500 Kč/kus

Silniční daň - první automobil


450 Kč

Silniční daň - každý další automobil


150 Kč

Zaměstnanec

- uvedená cena je za prvního zaměstnance a setrvání v zaměstnání alespoň 4 měsíce 

4.800 Kč/rok

Zaměstnanec

- cena za každého dalšího zaměstnance a setrvání alespoň 4 měsíce

3.600Kč/rok

Zaměstnanec

- cena za prvního zaměstnance a setrvání zaměstnání pod 4 měsíce

8.400 Kč/rok

Zaměstnanec

- cena za každého dalšího zaměstnance a setrvání v zaměstnání pod 4 měsíce

6.000 Kč/rok

Zaměstnanec s exekucí či insolvencí


9.600 Kč/rok

Účetní poradenství


 700 Kč/h

Vedení účetnictví u klienta


 600 Kč/h

Administrativní činnost

- různé přehledy, knihy jízd, inventury, soupisy, dopisy úřadům, vypisování běžných formulářů, složenek a hlášení

550 Kč/h

Mimořádné uzávěrky a výjezdy z evidencí mimo běžně vykonávaných 

pro účely úvěru, leasingu, dotací...

550  Kč/h

Styk s úřady v případě klienta, kterému zpracováváme agendu


550  Kč/h

Styk s úřady v případě klienta, kterému nezpracováváme agendu


800 Kč/h

Fakturace 

 550 Kč/h

Jízdné, započítán čas na cestě


 15 Kč/km

Uskladnění dokladů

Cena dle množství dokumentů

200-1000 Kč/rok

Platnost ceníku od 1. 1. 2024 do odvolání

MK účetní servis

NAVŠTIVTE NÁS

Urbinská 182, 381 01

 Český Krumlov

ZAVOLEJTE NÁM

+420 774 927 496

NAPIŠTE NÁM

info@mkucto.cz

Otevírací doba

PONDĚLÍ - ČTVRTEK

8:00 - 11:00  12:00 - 15:00

PÁTEK

8:00 - 11:00


© 2024 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky